J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är lätt att slå ner på det som finns

Publicerad 2010-06-24 00:40:10 i Allmänt

Jag är ledsen att jag inte bloggade igår. Känns lite larvigt, men jag har faktiskt en uns av dåligt samvete, spec när jag har en massa saker att säga!

Igår:
Jag gick en sväng med Donna sen skulle jag lägga mig i solen en stund hade jag tänkt. Jag släppte Donna och tänkte att hon går och lägger sig i skuggan, det var kanske 20 grader eller nåt och har man päls är nog det rätt varmt. Inte då! Hon tittade mycket märkligt på mig, sedan la hon sig ner i gräset och glassade! Vi stekte ihop ett tag, Donna och jag på en gräsmatta som skulle behöva lite vatten. Tummen upp, inte på gräset, på umgänget med hunden!

Efter ett mindre utbrott på Lisa så for jag in till Vingåker, plockade upp Becca och sen bar det iväg till Byle och Tisnaren, en sjö. Lagom tills vi kommer dit så går solen i moln så det blev inget bada, men det gör mig nada!
Några otydliga sms senare kom Sofie. Najjs.
Emil och Eric har byggt en flotte ( ni vet, en sån med motor och grejer ) som dom kom med sen. Det såg j***igt härligt ut. Solen hade kommit fram igen, där sitter dom och total göttar sig i livets goda. Najjs igen. 
Tyvärr kunde inte Becca och jag stanna, men nästa gång då ska vi fiska, grilla och sova i sovsäck på/fråan flotten. Hade vi tänkt...!

Jag sov hos Becca, det blev lite sent, men har man sommarlov så har man!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela