J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Bullshitcity även kallat Sveriges huvudstad eller Stockholm

Publicerad 2010-06-24 00:49:58 i Allmänt

Japp, idag blev det en tripp till den stora staden med Sofie och Becca. Förutom lite bist på tågtider, som ändå blev rätt lyckat, så är jag toppennöjd!

Jag är jätteglad nu! När jag kom hem så gjorde jag en macka, pastramiskinka, potatissallad och yttepytte lite salt. Sen badade jag in tha pool, 28 grader och pritty underbart.

En kille som jobbade på Carlings var jättesöt och trevlig. Han log som bara den och han log inte för att han fick betalt. Han hade hittat rätt! Han passade utmärkt i en affär, glad och trevlig, så rätt så bra ut oxå, hade supersnygga kläder.
Jag blir nästan arg på en del butikspersonal. Frågar man något så snäser dom till svar eller pratar med en som man vore helt bombad i skallen. Nej, go Carlingskillen säger jag!

Becca och jag cyklade till station imorse, det betyder att vi cyklade hem till henne oxå och det var bästa cykelvädret! Soligt, nästintill vindstilla och ingen trafik. Me gusta mucho!

//H

Kommentarer

Postat av: Antonioanja

Publicerad 2011-10-04 13:42:32

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela