J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

03.28

Publicerad 2010-06-26 03:34:15 i Allmänt

Jag gillar inte att gå och lägga mig när solen är på väg upp. Det känns som man slösar bort hela den kommande dagen. Inte bra.
Kullen var däremot bra. Vad tycker jag om att dansa då? U-N-D-E-R-B-A-R-T


Avslutade med Jansons och jordgubbar, nu ska jag sova tills jag vaknar. //H

ps. När vi klev ur bilen hemma så möttes vi av fågelkvitter! Klockan var runt två, det var fint, men samtidigt lite deprimerande. Man vill ju inte gå och lägga sig när allt börjar vakna till liv igen. ds.

ps.2 Jag frös jättemycket när jag kom hem. Pappa låg i soffan, jag snodde åt mig en filt och kilade ner mig brevid. Najjs! ds.2

Kommentarer

Postat av: Sofie <3

Publicerad 2010-06-26 11:52:20

Samma här! Det var ju för ljust! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela