J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

vad härligt det är att DRÖMMA!

Publicerad 2010-07-24 13:06:25 i Allmänt


Två bilar jag gärna skulle vilja ha.
Porche traga högst upp
BMW x1 på de nerde bilderna. Jag vet inte när den kom ut, men det är inte så länge sen tror jag. Den är rätt lik x3.an.

Kanske är en golf min första bil. Liten, smidig, rätt söt. Det finns en BMW som nästan ser ut som en Golf, den skulle jag vilja ha som första bil. Kommer dock inte ihåg namnet.
Och när man sedan byter bil spar man Golfen, river ut allt onödigt, sätter in en bur och kör rally med den!

Sedan tröttnar man på rally och köper en ZR1:a istället, börjar med Nascar, tjänar massa pengar...


...är jag stenrik, går i harem, spelar golf, bär Chanel på premiärer, samtidigt som jag har Kånken på ryggen

bor i en fyr vid ett fint vatten

äter varmrökt fisk
 
och är så där lycklig som man bara kan vara när man är med alla man håller kär och har hela världen till sitt förfoganden!

Eller så...

.. dör jag innan jag fyller 25, men det får vi ju inte tro!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela