J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Utkast: Juli 20, 2010

Publicerad 2010-07-20 23:30:42 i Allmänt

Jag har lärt mig avmaska idag ( när man stickar ) Det var jättelätt! Det kan vara rätt kul att sticka faktiskt. Jag frågade om pappa ville prova. ''nej'' kort och gott var svaret. Jaha, your lost, kan man ju säga då.

Kvällen gjordes i Vingåker med Johanna, Becca, Sofie, Jarre, Thomas, Tim, Matte, Markus, Hampus och Carro. ( för er som sitter kistrade framför datan och lusläser bloggen kan räkna ut att.. ) .. Det var lite nytt folk med andra ord. Man känner sig mer uppskattad om man bli kallad vid namn, ist för ''lite folk''.

Vi spelade beachvolley och kubb. Det är jättekul med beachvolley! Jag har aldrig riktigt gjort det förut, men det kommer göras igen, det kan jag LOVA! Japp, så kul var det!

Nu sitter jag här med en opackad väska och ett behov av en dusch och ett litet litet dopp i det blå. Tåget går om 9½ timma. Jag har ju hur lång tid på mig som helst! hehe nej.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela