J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

taggiga naglar, sommarslitna fötter, MEN en fulladdad mobil!

Publicerad 2010-07-20 00:14:53 i Allmänt

Idag har jag haft en lugn stund. Och den var man tvungen att betala för. ( kafferasten på shoppingrundan. )
Jag har handlat lite smått och gott idag, underkläder, bikini ( Äntligen! och oj vad nöjd jag är! ) och en hudlotion. Det är inte mkt, men precis lagom för att jag ska vara redo att möta livet utanför dörrarna igen (!) hm..

Tyvärr så väljer min mobil att ladda ur när den egentligen behövdes som mest. Det kanske var priset jag tvingades betala för att vara glad. Om så vore så kan den ladda ur många gånger till!

Tekväll hos Jarre idag, kul även om man inte är full styrka. Jag köpte ( nej, mamma ) ett nytt te, grön te med mango. Inte så gott som det låter. I vintras så fanns det ett grönt te med mango från Indiska, som var jättegott. Jag tänkte att märke som märke. Nja, inte riktigt.

Kvällen avslutades hos mina kusiner med härliga människor och så klart ett premiärbad i den nya bikinin. Najjs!

//H

ps. Japp, Lisa och jag är tsm igen, mkt nöjd! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela