J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Spanien vann, tyvärr

Publicerad 2010-07-13 00:27:10 i Allmänt

Jag kollade just på lite bilder från skidsemestrar. Snälla döda mig inte nu, men jag saknar det lite.
Tänk att få åka fort nerför värsta backen, om och om och om igen. Tills man är så trött så man inte orkar bromsa, och man slutar i en hög nere vid liften.
Och så bryr man sig inte om att snön smälter innanför kläderna, det gör inget när solen skiner och det bjuds på kexchoklad i liften. Och trots att kexchoklad inte alls är gott så är det precis det man vill ha och det man behöver för att tvinga sig upp igen.
Ja, jag saknar det!

Fast åandra sidan:
Vintern kommer tbx
Det är rätt gött att kunna sitta i shorts och linne när klockan närmar sig 10 på kvällen
Jordgubbar är godast färska!
Friheten att åka vart man vill, när man vill, med moppen alltså!
Jag triva rätt bra ''bakom mina solglasögon''
Man behöver inte passa en massa tider, varför? Jag har SOMMARLOV!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela