J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Om jag vore kille skulle jag ha en så fruktansvärt snygg garderob!

Publicerad 2010-07-15 14:29:22 i Allmänt

Det är kul att kolla på hur killar klär sig. Kollade på lookbook nyss, det fanns en del postade killar idag. Tummen upp!
Kul att killar klär upp sig lite tycker jag. Det kanske bara är i min lilla bubbla som det är så här, men killarna jag ser, det är inte så jätteinspererande kläder dom har på sig, vilket är synd. Det finns ju hur mkt snyggt som helst att ha på sig!
Det känns som det inte riktigt är ok för människor med snopp att klä sig i snygga och anorlunda kläder. Jag förstår om det inte är så lätt, de flesta klädaffärer har inte så stort utbud av herrkläder, tyvärr. Om man kollar på webben så finns det ju lite mer, eller så finns det i affärer med, bara att jag inte kollar efter det. 

Och varför ''får'' inte killar använda smink?  

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela