J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

morgonrutin

Publicerad 2010-07-09 12:09:52 i Allmänt

Jag har en dröm som återkommer. Eller rättare sagt, en scen i en dröm. Någon river med nagarna mot någons mage och så öppnas hela magen och alla inälvor faller ut. Och personen, offret, skrattar.
Det är som ett lock som öppnas och allt bara trillar ut. Inte så fräscht, men jag har drömt det iaf tre gånger.

Efter drömmen och uppvaknandet promenerade jag med Donna en liten sväng. Det var varmare än jag trott så jag doppade mig i poolen när jag kom hem. Sedan blev det frulle i solen, jag råkade somna i solen oxå. Skönt.
Sen gick den i moln, då vaknade jag och gick in.

Mamma och jag har kollat lite på way out west webb. Tummen upp! Jag tror nog vi har lite på gång här alltså...!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela