J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Måndagkvällar in my <3, en sådan tröja ska jag nog trycka upp!

Publicerad 2010-07-13 00:37:58 i Allmänt

Tekvällar är ett litet andningshål som ej bör hoppas över.
Det är så väldigt bra att ha väldigt bra människor att umgås med, det har jag. Väldgt bra människor.

Jag har jobbat idag. Målat fönster hette det. Jaha, ja det kan jag göra, tar väl ett par timmar tänkte jag. Oj, själva måladet tog väl inte så lång tid, men man skulle ju skrapa bort gamal färg och greja innan det kunde målas. Det tog lite längre tid än jag väntat mig, inte för att det gjorde något.

Vi har tagit bort Donnas valp nu.
Hon var skendräktig förra veckan typ, hon har fått för sig att en fotboll är hennes unge. Hon bär på den, bäddar åt den och har sig. Chatty ( Donnas riktiga matte ) sa att man skulle ta bort ungen. Nu är den borta.

När jag kom hem från kvällens tevärd Johanna så kelade jag med Gunnar/Tumör/Bebis en stund. Han är hur söt som helst! Ni ska se när han springer! Det är som att han inte lyfter på benen, han flyter fram. Kanske ska spela lite DiLeva för honom.

Imorgon ska jag till Sofie och hennes valp. Jag funderar på att cykla, vi får se hur mina lår mår.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela