J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag ser andra sidan sitta där och dingla med benen

Publicerad 2010-07-28 13:21:45 i Allmänt

En kopp kaffe, lite Bamse charader lite maskara ( man känner sig piggare! ) och jag är redo för vad denna dagen kommer bjussa på.
Nu ska jag försöka samla ihop alla barndelar, sätta på cykelhjälmar, väda på cyklar, dom har blivit servade nu på morgonkvisten, hoja bort till Världshuset och äta.

Kanske, förhoppningsvis, fika på ett ställe som heter ''Timjan''. Aldrig varit där, nångång måste vara den första!
Har jag avslöjat mina planer om fik?
Öppnar jag någongång ett fik ska det heta ''Lottas trädgård.'' Eventuellt ''Josephines trädgård''.
Varför?
Jag fick ett sms av mamma en gång. ''Vi är bjuda på fika i Lottas trädgård idag''

Vem vill inte fika i ''Lottas/Josephines Trädgård?!

Har även sålt in mig i en mack-affär...!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela