J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I still wonder

Publicerad 2010-07-06 10:26:16 i Allmänt

Jossan var här igår.
Fiskpinnar är gott.
Jag är så där konstig igen, som om jag inte riktigt vet någonting alls och är rädd för det mesta som kommer hända ( eller det som inte kommer hända )
Jag är förkyld
Och trött
Och avundsjuk
Och lite lite desperat

Men:
Poolen är skön
Jag tillbringade hela långa kvällen på kalas hos mina kusiner, och jag trivdes jättebra!
Jag fick träffa festivalarna Amanda och Johanna igår
Min rullgardin funkar
Jag tror Lisa är på hjulen igen ( morgonhumor )
Jag provkörde Emils moppe, HD-kopia, fast i moppeformat, det var KUL!
Jag höll i en kattunge igår, Muffin heter den
Jag klurade ut att Golfen som står på gårdsplan är en sommarjobbares.
På torsdag ska jag på Lars Winnerbäck.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela