J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Det ska finnas tid att älska fritt''

Publicerad 2010-07-20 23:14:41 i Allmänt

Uj uj uj en sådan dag det varit idag! Sådana vill jag ha fler av!

Becca och jag red på morgonen. Det gick JÄTTEBRA! Vi hoppade, det var första gången jag hoppade henne och andra gången jag red henne ( hehe, och första gången jag red henne i ridkläder ^^)

Jag har satt nytt persoligt rekord, 115 cm! Med en häst som är över 1.70 så kändes det inte särskilt högt faktiskt. Det var kul och inte ett dugg läskigt.
Freja, hästen, är som en unghäst. Gör man själv rätt så gör hon oxå rätt. Vissa hästar vill inte göra som man säger till dom, det kan vara lite jobbigt. Freja är med på allt och vill göra sakerna, ambitiös är det rätt ord?

Fin är hon iaf. Becca oxå

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela