J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Blogg.se

Publicerad 2010-07-28 17:56:21 i Allmänt

Om ni går in på blogg.se nu eller snart så kan ni klicka er vidare till en blogg som visar badkläder. Baddräker mestadels, göörcoola.

Jag såg i en ELLE tidning, en baddräkt med volanger från Vila. Rosa, ljustrosa, lite åt det gammelrosa hållet. Supersöt! Klart som sjuttan att jag inte hittade den när jag veckan efter shoppade loss i Bullshitcity med Becca och Sofie! Fast det var lyckat ändå. Jag har iaf öppnat två par ögon vad det gäller vintage kläder. Alltid något!

Edith Piaf på spottan nu, eftersom jag inte är någotvidare bra på franska så blir det heller inget fint litet ballt citat.
Men om jag skulle kunna franska så skulle ni fått en nedrans bra citat att suga på!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela