J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Blä!

Publicerad 2010-08-01 01:00:18 i Allmänt

Idag har jag sett en sak som jag tycker illa om, har jag kommit på.

Tre minst sagt lätt-klädda tjejer som går runt och jagar upp allt testosteron i hela södra sverige. Så VIDRIGT det är.
Eller är det komiskt, kanske patetiskt. Eller en blandning av vidrigt, komiskt och patetiskt.

Dom var ju där för att bli kollade på, så klart, men fy f*n. Jag trodde ärligt talat inte folk, gubbar, män, killar, lesbiska kollade som dom kollade.
Jag och några ( vill inte nämna några namn. ) stod och kollade på en Top Fuel, men näsorna vända mot bilen. I ögonvrån såg jag att dom kom gåendes, sen märker jag att två mekaniker som står och snackar, vänder sig om, fortsätter snacka men kollar på tjejerna.
Sen ser jag en kille i 13 års åldern sitta och kolla. Jag kollar runt lite bland folket och inser att i stort sätt alla män kollar på brudarna. BLÄÄÄ!!!

Visst, man ska få se ut som man vill och bli respekterad för det.
Jag vet inte vad som är vidrigast, att tjejerna vill se billiga och, ursäkta uttrycket, slampiga ut, ELLER att alla kollar på dom. Kan inte dom bara få vara?!

Nej, jag trodde faktiskt inte att det var så. Jag blev besviken, trodde att folk såg bortom tuttar och solpuder.
Nej, världen är precis så vidrigt ytlig som den bara kan bli.

//En besviken H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-01 12:40:29

Varför klaga när du själv umgås med sådana personer? Johanna och Rebecka är praktexemplar på såna där. Dom ser billiga och slampiga ut. Det är ju ett på hopp mot dina vänner eftersom dom sjelva ser ut så. Klanka inte ner på andra innan du tänker efter vad du har runt omkring dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela