J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ännu en morgon med strålande sol och ont i halsen

Publicerad 2010-07-02 09:43:19 i Allmänt

Pappa väckte mig, ''vad var det för fel på den här sa du?'' Han höll i laptopen ( den som är kaputt )
Jag har ont i halsen och innan jag säger så mkt så måste jag dricka något varmt, småprata lite med mig själv och, ja ni fattar. Det som kom ur min mun imorse var allt annat än ord. Mummel som inte ens min kära far förstod. Så ist för att ta med datan ut ur mitt rum där jag faktiskt låg och sov, så står han kvar och konverserar med sig själv. Sen konstaterar han att ''ja, den tar ju inte ström'' Bingo!

Jag gick ut med Donna och så fort jag kilckat på spara och publicera knappen ska jag gå ner och göra mig some frukost. Jordguggar med mjölk! Najjs! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela