J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Uppe med tuppen!

Publicerad 2010-01-08 12:01:52 i Allmänt

Japp, idag vaknade jag kl 6. Jag har jobbat, det var jobbigt. DEt resulterade i att jag gick och la mig i en timme, skönt värre! Nu är jag på benen igen, är dock hungrig. Vet inte om det är planerat någon lunch idag, förmodligen. Mamma susade förbi på Hondan nyss, så hon är nog på ingång. ( Inte för att jag be mamma laga mat, men det är hon som planerar matintagen i denna familj. )
Jag har börjat bli hungrig jämt, vet inte varför och jag tycker det är jobbigt! Jag orkar inte äta 24/7! Hm, det kanske blir så när man äter vitt bröd för att stilla hungern.. Jag vet att det inte är bra, men det är gott!
Jag tänkte göra bullar idag, men vi har inte tillräckligt med mjölk, annars hade jag gjort bullar med mandelmassa i . Jag vet inte, men inbillar mig att det är gott! och man får inget veta om man inte prövar! ;)
Ikväll ska jag besöka Torssander, kul! Jag har en del att göra idag, jag ska räkna matte ( det är faktiskt kul! =) ) och sy tyg. Bäst jag börjar! tjing tjing//H

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2010-01-08 13:13:10

vad härlig din dag lät!

tänkte oxå försöka va duktig och räkna lite matte, det var ju ett tag sen nu... haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela