J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tänker så det knakar

Publicerad 2010-01-26 22:11:29 i Allmänt

Det finns ju nästan inga A-traktorer till saul ju! Bara massa volvo ( inget fel på volvo, jag gillar 240 bäst! xD) Det är sant, det finns nästan bara Volvo.
Någon som vet något som är till saul? Give me a call!!!
åh, nu kom jag och tänka på give me a call- låten med Pauline. Den var ju riktigt bra.. På tal om musik, dom spelade cc cowboys ( Thåström, Imperiet tror jag ) på radion när vi åkte hem från hästarna. Good shit!

Det gick rätt bra att rida, det var kul iaf! =) Jag gillar Musse, han är så go och stor. + att han är som en unghäst, gör man bara rätt själv så gör han oxå rätt, de andra krakarna som stått på ridskola sen tbegynnelsen gör som de vill vare sig man själv gör rätt eller ej. 

Imorgon ska jag dansa och det ska bli kul! Och så ska jag sätta samman min bok ( Äntligen!! ) Måste bara skriva klart den, hehe.. Nu ska jag göra det! tjing tjing och sov så sött//H 

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-27 06:02:14

sv: Jo, jag gillade det :D Inte riiktigt min typ av musik, men det var liksom bra iaf och det är en bedrift! Hon var liksom smart och duktig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela