J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Stolt ägare, typ

Publicerad 2010-01-12 22:35:59 i Allmänt

Idag fick jag min license, det är inte vilken license som helst, det här är något att visa upp och briljera med på Stureplan. Funktionärslicense heter det. Det betyder att jag är licensierad funktionär och att jag kanske får åka på kryssning gratis någon gång ibland! ;) För er som inte klurat ut vad det handlar om, en license på motortävlingar som svenska bilsportförbundet har ett öga på. Sedan kan man höja sig, A-license kallas det, då har man fri entre och fri parkering på alla tävlingar Svenska bilsportförbundet håller i. Någon som känner sig kallad? Någon som känner att den verkligen skulle passa in, koka korv, räkna varv, bogsera bilar? Om så skulle vara, hör av er, så kan jag ju säga till nästa gång det vaknas tävling ute på Trollåsen.
( Jg hoppas att alla förstod ironin i det hela, fast jag har fått licensen. ) //H

Här skulle det vara en bild på kortet, men så blev icke fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela