J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Sitter på en sten vid en sjö i en skog, men jag klarar mig nog

Publicerad 2010-01-14 18:41:11 i Allmänt

Ett av mina intressen här i livet är att läsa bloggar. Alla möjliga bloggar, tips någon? En blogg som jag tycker är jättebra, Storstadspojken.se. Han skriver roligt, trots att han är kändis så behåller han svensson stilen, vilket jag gillar. Han är jordnära och har snygga kläder. Nils är författaren bakom bloggen, vet inte vad han heter i efternamn, men Blondinbellas pojkvän är nog inte en allt för ovanlig beskrivning.
Jag läser Blondinbellas oxå, den är så himla gullig och allt är så jättekul och sött hela tiden, det är lite jobbigt tycker jag, men skalar man av det så är ju hon med som vilken tjej som helst. Visst, hon är ingen höjdare på att dansa och hon har inte det där andsiktet som alla trånar efter, men det behövs inte. Hon är snygg ändå! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela