J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sitter i ett kök på en stol vid ett bord

Publicerad 2010-01-26 22:05:09 i Allmänt

Vi sprang in på ''Domus'' ( hur svårt kan det va att säga coop? Jag bara undrar. Fast jag säger oxå domus, bara för att! ) efter ridningen. Till alla ni som såg mig: Jag veet att jag hade en grön/blåfalammig felcemössa på mig, gjort den själv, hehe.
Iaf. Fredde ville ha O'boy, jag frågade varför.
''varför fick du apelsiner'' kläckte hon ur sig. jag kollade på henne och sa
'' Dålig jämförelse.'' hon sa
'' ok, varför fick du det vita brödet då?''
''det är fullkorn''
'' varför bakade du äkliga kakor'' ( här om dagen när jag hade bakat.. sockerfritt )
''det var inget socker i dom.'' Sedan gav hon med sig och gick vinnande ur kampen, väl medveten om att jag äger min syster på att O'boy battla.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela