J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu sitter jag här igen, tänker, beslutar och tänker om

Publicerad 2010-01-12 11:15:47 i Allmänt

Sitter i datasalen och kollar hur man ansöker till gymnasiet. Någon ''good feeling'' har inte infunnit sig än. Det är två veckor kvar tills det ska vara bestämt och det snurrar i skallen mer än vanligt. Vad tycker ni?

Energi på Linden

Sam-ekonomi på Duveholm

Sam-idrott på john Bauer i Jönköping, inrikting ridning eller fitness

Estet musik på Duveholm

Kanske har ni något annat förslag? Jag vill tjäna pengar. Har tänkt att bli polis så småning om. Eller psykolog.
HJÄLP MIG!!!//H

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-12 16:09:44

Vad är Energi för något? :O



Alltså grejen är ju att Sam ääär bra, eftersom det är brett och så...

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-12 19:08:35

Jag lägger min röst på sam-idrott tror jag! :)

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-12 22:02:17

sv: Åh... nä, det kanske inte är så roligt i längden haha X) Jag hörde att det var många som tänkte söka det i år typ :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela