J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nu har brudsen åkt

Publicerad 2010-01-17 00:27:46 i Allmänt

Dagen bestod av:
* En otroligt skön dusch! ( inget spec. men jag var i behov.. )
* Mkt skratt med Jossan, vi åkte bob efter Hondan, på isen och hemma på gårdsplan. Pappa var oxå nere på isen så Jossan har premär åkt isbil. Jag passade på att köra lite med och det gick faktiskt riktigt bra, det är ju sååå KUL!! =D Vi hann även med lite Wii, sedan blev vi så trötta så vi kollade på Tarzan. Den filmen är bra, rolig och lite lagom allvarlig. Fast jag blir fortfarande lite skraj när kattdjuter ( vad är det för något? ) kommer när Khala ( Tarzans apmamma ) går in i trädhuset och hittar Tarzan. Skönt att vara så bra kompisar så man bara kan slappa tsm, inget behov av att göra något. Skönt! 

Sedan kom Amanda, Johanna och Becca, vi åt ( God köttfärssås Amanda! Som dessutom har varit duktig och gjort ketchup, som oxå var god. ) Sedan spelade vi Monopol, länge. Höll säkert på i 2-3h. Ett intressant spel det där. Bestämde med pappa att vi ska köra ''Bondespelet'' imorgon. Höhö, vi på landet har Bondespelet ist. för Monopol. Det är samma typ av spel, fast man ska köpa Torp, Herrgårdar och den som köper Slotter vinner ( Om jag minns rätt. ) 

Jag är mkt nöjd med denna dag, tack alla som deltagit! =) //H 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-17 18:49:16

tack själv , supermysigt var det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela