J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lätt hänt

Publicerad 2010-01-13 15:59:44 i Allmänt

Jag tycker det är kul att skriva saker, det finns en nackdel med att skriva saker i skolan bara. Det är väldigt lätt att jag skriver som jag gör här, på bloggen. Det är ju inte direkt samma skriv språk, känns nästan som jag glömt hur man skriver i skolan. Och en sak som är jobbigt med att skriva saker som man ska få betyg på, att kolla igenom allt man skrivit, det är jobbigt och tar tid. Jag vill inte lämna in något med små slarvfel, då kanske jag inte får det där mvg:t som jag vill ha. Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag fortsätta med svenskan.
                            tjing//H

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-13 17:17:15

Jag känner igen mig där, jag brukar alltid skriva mycket sämre när jag vet att någon kommer betygsätta och rätta det D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela