J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jupp jupp

Publicerad 2010-01-10 23:57:19 i Allmänt

Imorgon är det alltså skola som gäller. Delade tankar kring det måste jag säga.
Det ska bli kul att träffa alla, eller nej, det ska faktiskt inte bli kul att träffa alla, men de flesta. Det ska bli kul att börja pluga igen ( tro det eller ej ). Det ska bli mindre kul att:
- Träffa alla omotiverade elever.
- Träffa lärare som man stör ihjäl sig på
- Äta skolmaten. Jag blir ärligt ledsen när brunsåsen och gummie pankakorna åker fram. På allvar. Fredde och jag kollade på ''Vad blir det för mat'' idag. Först gjorde han och hans kompis pizza, hemmajoxad pasta med frikadeller och glassbollar. Jag blir alldeles glad när jag ser en tjock man hälla på tomatsås med en slev och sedan röra ut såsen med händerna! Jag älskar det!
Sedan var han på en restaurang vid något vatten och lagade mat. Anka med rotfruktspure, *drägel på ankan* och cream brylé med rabarbersås och rabarbersorbet. Det är sådan mat som man aldrig vill sak ta slut. Man äter så långsamt så långsamt, ihop om att minnas smakerna i all oendlighet och för att man inte vill att det ska ta slut.

Slutligen: Jag vill gå i en skola där eleverna är motiverade och lärarna inte skyller ifrån sig för att dom inte kom i tid. Jo, tack. Jag drömmer vidare. //H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-11 20:22:10

kan bara du eller alla andra oxå se det här? ialla fall "bättre där än här" kramar från söstra di <3

Postat av: Reidarmary

Publicerad 2011-10-26 12:07:31

Sehr schon, gut gemacht

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela