J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag lever och tycker det ska bli skönt att komma hemmifrån imorrn

Publicerad 2010-01-10 19:28:34 i Allmänt

För ett tag sen skrev jag att Winnerbäck är en kraftkälla, ( på fb )  en annan är Per Morberg. Jag sa en gång att om alla var som jag så skulle allt vara jättebra, jag har ångrat mig. Om alla var som Per, då skulle allt vara jättebra! Han är så skön, inga krussiduller, bara han. Nu råkar jag veta att den han är i programet ''Vad blir det för mat'', den han är där är bara skådespeleri, men jag har hans kokbok/självbiografi och jag tycker om honom! Det är verkligen ärligt och fint. Enligt mig är han en person att se upp till och leva som, fast man måste ändå ha en personlig tuch. Men om en kopia av honom, 20-25 år yngre, skulle komma gående, då skulle jag klubba ner honom, släpa med honom hem, tvinga honom dricka någon kärklesbryggd och sen skulle vi leva lyckliga i alla våra dar. Lätt!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela