J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är utamattad

Publicerad 2010-01-05 18:38:00 i Allmänt

Jag funderar på att gå och lägga mig nu. klockan är halv sju. Jag är trött. Tycker det är kostigt, jag gick ju inte upp så tidigt idag, har inte ansträngt mig så jättemycket. Kanske är det kylan?

Jag kollade ju på JB gymnasiets webb igår och då såg jag att dom har sam-ridning. Det vore kul! =) Vet inte om dom har det någon annastans än Jönköping bara.. Och så har dom en annan sak som jag inte kommer på namnet på, men det går ut på att man kan läsa vissa ämnen hemma. Det vore chill, fast jag kom på nu att det hjälper nog inte mig. Om jag kan läsa två timmar hemma eller inte spelar ju ingen roll, måste ju endå vara på lektionen efter som är i skolan. Visst, jag kan sitta på elevhemmet, men jag kan ju int vara här hemma på Hullegård. Det här tåls att tänka på, minst sagt. Oooh, jag vet inte om jag vill. Eller jag vill så mkt, men kan genoföra så lite. Om jag skulle kunna, så skulle jag nog gå alla linjer som finns. Samtidigt så vill jag bara att mitt liv ska börja, och dom två grejerna tsm går inte ihop så bra.
Vad ska jag ta mig till?!

Nu ska jag kolla tv-tablån//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela