J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ja

Publicerad 2010-01-12 23:34:57 i Allmänt

Det var ju det där med att jag har världens bästa musik smak.
 
Låt mig höra kärlekens tunga säga att du älskar mig. Nu sitter du som en fjäril i natten och pratar som vi gjorde. förr. Allt det där om att vara på väg någon stans, nu är vi tbx där vi började. Du vill höra kärlekens tunga.
Eldkvarn

Jag vet att det är en av hans kändaste, men jag tycker om den! Det finns ju en anledning till varför den blev känd. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till om jag blev döv, på allvar nu. Det är så underbart med musik, så fruktansvärt vackert, fridfullt, frigörade, känsligt, uttrycksfullt, u name it. Vackert passar in, men det är som ''Jag älskar dig'', använder man det för mkt tappar det sin mening. Som med svordommar. Ordet -Vackert- det är så fint, så mkt. Nu låter det möjligtvis som jag tagit ett piller eller två, men det är nästan så man får rysningar när jag tänker på det, ordet. Det knyter sig lite i magen, nu kom jag på varför det knyter sig i magen. Jag är orolig för att jag inte ska få det jag vill ha. ( Jag menar inte en Louis Vitton väska. ) Lite rädd för att mitt liv inte kommer bli vackert, att jag inte kommer hitta min soulmate. Fast jag vill tänka att det kommer, man kan inte skynda på sådant när man är 15 år. Det kommer. Jag har tid, sen tänker jag att bara för jag tänker så, då kommer jag sitta ensam resten av mitt liv. Jag vill intala mig att det löser sig, men jag tillhör de personer som vill ha lite stuktur i tillvaron. Jag vill ha ett schema, jag behöver inte följa det, men som en grund. Jag gillar att vara spontan, bara göra något. Tyvärr så är det svårt att vara det just nu, just här. Jag är så beroende av folk nu, inte så jag måste veta vad alla ska ha på sig imorgon, att jag inte kan ta mig dit jag vill när jag vill. Ska bli skönt med epa, måste bara göra slag i saken! Nu ska jag tänka lite till. sov sött//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela