J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Idag har vi ridit

Publicerad 2010-01-05 15:41:38 i Allmänt

Jag ställde klockan på halv 8 imorse, vi skulle åka till stallet halv 10. Tänkte hinna med lite innan vi åkte dit, klockan ringer, jag stänger av den och lovar mig själv att gå upp. Fedde väckte mig 8.50. Så kan det gå!

Det var kallt att rida, jag trodde jag hade klätt mig ordentligt, men mina tår skulle ha gråtit av kyla, fast eftersom det var så kallt så frös deras tårar. När vi väntade på skjuts efteråt låg vi i halmen och myste, det var najjs. Dom har en jättetjock katt som jag gosa med.

Nu ska jag skriva svenska. Hej hopp! //H

Kommentarer

Postat av: Reidarrebekka

Publicerad 2011-04-04 10:35:48

Very interesting site --- quite informative

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela