J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hm..

Publicerad 2010-01-13 19:02:06 i Allmänt

Jag trodde dansen började 10, några minuter över 8 ringer Linn och säger att den är ändrad till 8. ( Det skulle stå på tv:n vid torget, men det gjorde det inte ) Det var bara att knata dit, jag trodde alla andra var där och väntade på mig så jag byter om snabbt som sjuttan, sliter upp dörren och upptäcker att det bara är Linn och Lena som är där. Blev en liten privatlektion, vi gjorde fot grejer. Rätt kul faktiskt. =) Sen gick vi till kulturskolan, vi skulle kolla på dansfilmerna, med datan strejka, tyvärr.

idag fick vi sött potatismos i skolan, det var inte gott! Inte gott alls. Jag tycker potatismos är gott, iaf. nu när dom har slutat med pulver, så jag blev lite glad när jag såg vad som serverades, men det var inte gott, inte ens med salt. imorrn kanske jag ska träna, nu undrar jag om jag ska baka eller gå och lägga mig.. blir inge mer inlägg idag iaf. Ciao//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela