J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

god natt

Publicerad 2010-01-05 19:32:33 i Allmänt

Nu ska  jag sova. Imorrn ska jag nog jobba lite, plugga och äta massa god mat! Oj, vad jag blev sugen på typ pasta och någon sås. Kittlar dödsskönt i kistan! ;)

Jag gjorde en apgod grej här om dagen. Jag tog lite frukt, äpple, apelsin, kiwi. Hård stekte bacon, delade i bitar, blandade frukten och baconet och toppade med ädel och feta. Smaka mkt bra! Drack kolsyrat till.

Idag gjorde vi slut på julskinkan, det blev en pastasås tsm med champinjoner, sharlottenlök och grädde/ cream fraisch. Åt en knäckemacka med renköttsost på tub.  ( kommer inte ihåg vad den heter )
Jag älskar när man har massa gott i kylen, ska jag alltid ha när jag blir stor. Fast det är oftast så för mig att när det finns saker, då äter jag inte och tvärt om.
god natt//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela