J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

god kaka

Publicerad 2010-01-04 13:55:22 i Allmänt

Igår var jag hos johanna på kvällekvisten. Det var mkt trevligt =) Typisk tjejmiddag och I like it!

Vi åt, prata, åt, prata, prövade Hanas julklapp, en massagegrej, störtskön! Vi kokade kaffe, kollade på en jättesmart tekula. Det såg ut som en liten glasskopa, man hade te i själva skopan, vände den så skopan var uppåt och nere i skaftet var det som en tesil så teet åkte ner när man vände på den och sen när man var klar var det bara att öppna botten och slänga tebladen. Fiffigt va?


På dagen så var jag, pappa, Oscar och Arvid nere vid rinken och åkte skridskor. Det är ju kul! =)
Jag vet inte riktigt vad som var fel med Arvids skridskor, men dom satt inte som dom skulle, jag frågade om vi skulle byta. Tänkte att jag med lite vilja brukar ju kunna ha hans skor trots att han är 10. Vi bytte. Hans skridskor var i storkek 35. ( ! ) Men jag tryckte ner fötterna, vad gör man inte för att ens kusin ska ha det bra lixsom? ;)
Jag har sånna där man knäpper, typ som en skidpjäxa. Arvid har riktiga hockeyrör. Jag tyckte det gick bra att löra med hanns, men han tyckte mina var helt värdelösa, han kunde inte åka på dom. Vet inte varför, jag tyckte det inte var så stor skillnad. Det kan ju ha varit för att dom var aningens stora ioförsig.. hehe.

Dagens kommentar blev iaf. Arvids när han fick se rinken. '' Den är väl innomhus?''
Hehe, nej. Ni som bor i Österåker fattar, Österåker är inte någon metropol direkt..
Nu ska jag packa väskan, ska till gymmet och sen på tekväll. Det är ju måndag!
Pappa sa det förra måndan när vi var här, ''ni är riktiga kompisar, ni kör fast det är lov.'' Det är väl då man har tid at träffas, eller? Fast ibland underar jag det, man sover ju bort halva dagen. //H 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-04 17:11:34

riktiga kompisar så in i berget! tycker jag iallafall, hoppas att ni känner likadant! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela