J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

från venus till mars, jag går på löpande band.

Publicerad 2010-01-26 16:19:04 i Allmänt

Idag har vi lyssnat på en kvinna, Maud Lindström, hon är artist, poet, feminist och en massa mer. Hon var i skolan och spelade/ läste lite dikter hon skrivit. Good shit! =) Sök på spottan eller youtube. Jag lyssnade på spottan, men måste säja att hon var bättre live, blev lite tråkigt att ''bara'' lyssna på.

Min mentor sa att konserten började 14 så vi konstaterade att vi inte behövde ha med några idrottskläder. Sen kommer vi till skolan idag och får reda på att Per hade sagt fel, den började 12 och då skulle vi ha idrott, typ ingen hade ju med sig kläder så jag misstänkte att vi skulle gå en promenad. Jag ville inte gå någon promenad, inte i skolan. Visst, vi skulle kunna haft teori, men med den ambisiösa läraren vi har så är knappast troligt.
Jag sjukanmälde mig och tog tidiga bussen hem vilket resulterade i en skaplig promenad ändå.

Nu ska jag laga mat, sedan ska vi rida och det ska bli kul! =) Jag ska hoppa med Musse.

//H

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-26 17:40:39

Jag misstänkte faktiskt att du skulle gilla henne :D Hon var riktigt bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela