J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

El-giganten

Publicerad 2010-01-09 16:09:02 i Allmänt

Jag har ju som bekant lämnat in min mobil på service, det gick inte att smsa. Fick ett sms, det stod att jag skulle ta med alla tillbehör och komma in till butiken. Mamma och jag var där idag, han sa att jag skulle få en ny mobil, ( ok, bra tänkte jag, det var ju ändå lite repor på den. ) av samma värde, sa han sen.
Detta betyder att jag inte kommer få en likadan som jag lämnade in. Jag frågade om jag inte kunde få en lika dan, nej, dom hade inte den hemma just nu och dom hade inte beställt den heller. Vi gick och snacka med killen på mobilavdelningen, han skulle föreslå några som jag skulle kunna få. Han sa att dom inte hade någon liknande. Det var slutsålt, han hade en Nokia som igen vill ha. Jag frågade igen om dom kunde få in en sådan jag hade, nej, inte det. Aldrig någonsin? Nej, det kunde han ju inte säga, men förmodligen inte. Jag ville bara springa bort till ett bättre liv! Det var tangentbord på min gamla och tuch och den kombon ÄGER! 
Tårarna hade bränt bakom ögonlocken enda sen han sa att jag skulle få en ny, tårarna rullade när vi gick. Suck. 
vi fick en lapp från servicekillen, det stod att jag skulle få en ny mobil. Eftersom vi inte hittade någon som jag ville ha, så frågade vi om vi kunde ta med den hem och komma tbx. Hon som stod i kassan visste inte, så hon ropade på en kollega och innan hon han komma så spelades ett helt ''Plus'' repotage upp i mitt huvud. Vad skulle hända om vi inte kunde komma tbx? Skulle jag få leva med en tråkig Nokia då? 
Det löste sig iaf. Jag fick ett pressentkort. Det finns ju en bra sak med det här, det kommer ju förmodligen komma lite nya modeller efter nyår, har jag tur kanske jag hittar något som faller mig i smaken. Annars får jag väl ta en tråkig Nokia iaf. Usch! Jag vill ha min fina!!
          Jag veeeet, i-lands problem till tuuusen. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela