J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

du snurrar mig runt runt som en skiva

Publicerad 2010-01-25 21:38:17 i Allmänt

Amanda kom med hem efter skolan, vi bakade, kollade Pettssons och Findus kokbok och slökollade på tv. ( Amanda sov en kortis, skööönt! )
Jag hade tänkt åka fyrhjuling till Jossan, tevärdinna, men jag fick inte för mamma. Jag fatta inte riktigt problemet, jag har ju gjort det förr, inte när det var is och så, men jag kör ju på isen. Det hade varit roligt om vi fick. Dream on, typ.
Trevligt värre på tekvällen iaf, som det ska och som det brukar. =)
Nu ska jag göra sista rycker på min bok, imorgon ska jag printa ut den och klämma ihop den. Jag hade skrivit två långa texter, typ fyra handskrivna A4, jag skrev över dem på datorn och sparade på min mobil. Kommer ni ihåg att jag inte kommer få se skymten av min mobil? Så nu måste jag skriva om alltihopa. Det suger för kladdarna var långt ifrån så bra som de på datan var. Är inte alls sugen på det här, men har jag något val om jag vill få ett betyg? Bäst jag börjar! =)//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela