J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det är inte sant

Publicerad 2010-01-09 17:13:23 i Allmänt


Nu är det synd om mig, på riktig.
Jag ska ju inte få tbx min mobil, men i mobilen har jag
- minneskort
- anteckningar som jag vill ha!!!!
- nummer
Nummer är ju inte så svårt att fixa, men jag vill ha mina anteckningar och mitt minneskort!
Fy fan jävla helvetes fi**a! Jag kommer inte ihåg vad jag hade i anteckningarna, men jag kommer ihåg att jag hade antecknat dom av en anledning. Helvete! 
Nu är det inte rättvist längre! Klarar jag det här är jag fan odödlig. Hallå där uppe! Har du något mer att komma med so bring it on. Det är synd om mig, ni får tycka vad ni vill. Varför kan inte mitt liv vara någorlunda behagligt för?! Helvete! Och jag bryr mig inte om de små stackars barnen i Afrika.
 
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela