J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bättre idag

Publicerad 2010-01-12 22:08:14 i Allmänt

Idag känner jag mig på lite bättre humör, tummen upp för det för jag HATAR att vara negativ!

Ikväll har jag ridit Musse och det gick bra, men franför allt så var det jättekul! =) Jag vet inte om det entligen såg så bra ut ( även om Johanna, läraren, sa det, jo jag tror nog på henne.. ) Men han är lite som en unghäst, gör man rätt själv så gör han rätt. Gamla ridskolehästar kan ju annars ett och ett annat knep för att inte göra vad man ber om, men inte med Musse. Det var jätteroligt, verkligen. Kul när man ser resultat, det är för sådana stunder man sysslar med det man sysslar med, de gånger det går bra och man får en liten kick. Jag gillar´t!

Ett meddelande till världen: Filmjölk är såååå gott! Helt vanlig, vit, naturell, lite syrlig filmjölk från Arla. ( Vid närmare eftertanke har jag nog inte smakat någon annan än Arla. ) Det är jättegott! Antingen kan man äta den med corn flakes eller musli, men den duger minst lika bra bara rätt upp och ner. Fast jag tycker det är godare att äta med sked än att dricka den. Tror det har att göra med konsistensen, är inte nå vidare fan av smoothies heller. En del har ju socker på ( typ dagis... ) filmjölken och det är rätt gott, fast grejen med filmjölk är att den ska vara lite syrlig och med lite ''bit'' i. Öser man på socker tar man ju lite gran udden av det hela kan jag tycka. Vill man dricka något till går soda streamt bra! =)

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela