J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi kanske tillochmed kan lämna sverige

Publicerad 2010-02-14 19:44:55 i Allmänt

Alla hjärtansdag dagen till ära. Jag tycker det är en sjuk dag, skapad för att man ska köpa extra dyra blommor, bakelser och gå på bio. Kommersiell skit. 

Istället för att få dyra blommor, dela söta bakelser och gå på bio med nyfunna vänner, (  som jag hoppades på ) har jag kört lite Audi, kollat på när pappa och Kenny bytte kardanknut på Nivan och ätit äcklig Sara Bernadtårta. 

Istället för knytis middag hos annan vän ( som jag oxå hoppades på ) har jag tagit massa kort, åkt fyrhjuling, tänkt en del på Österrike och ätit gryta med kokosmjölk. 

Glad Alla påhittade hjärtansdag! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela