J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

snälla snälla snälla, jag ska tro på dig,

Publicerad 2010-02-12 20:53:05 i Allmänt

Man kan ha nästan vad som helst i tårta. Kom på något som inte gör sig bra mellan ägg och socker lixom! Tårtan jag gjorte åt Amanda innehöll blåbär, hallon, vaniljkräm och på toppen trängdes de blå och de röda med banan och grädde. Den blev god! hm.. Det känns som jag redan skrivit det här.
Det är kul att baka tårta, eller iaf granera dom ( mamma sa att jag sa fel, men nu har jag blandat ihop den igen, heter det granera eller garnera? ) Det är lite som att lyssna på musik, jag behöver inspereras hela tiden! Låter jag väldigt mkt som en typisk tonåring när jag säger att jag tycker det är hemska roligt att kolla i kokböcker, kolla på matprogram och självklart laga/baka allt det underbara?! Fast det är nästan mest kul att titta och lyssna, hehe, äta det underbara funkar ju det med.. ;) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela