J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ont det gör ONT

Publicerad 2010-02-28 12:23:29 i Allmänt

Det gör bara ondare och ondare i nacken, jag vet inte vad jag ska ta mig till! Har smort med Voltaren, än så länge hjälper det inte ett dugg! Den bästa positionen är att jag tittar ner i marken lite snett. Det gör att jag inte kan kolla på tv, datan, ut genom fönstret, jag kan inte kolla någon i ansiktet, eller jo, jag kan men jag måste vända ut och in på ögonen typ.
Jag har inte en susning om vad jag skulle kunna ha gjort. Och som att det inte räckte med att jag inte kan röra mig, det spänner i nacken när jag ska sätta mig på en stol! Jag kan inte packa upp, plocka undan alla grejer jag slängde på golvet i mitt rum igårkväll och här kommer el grand finali! : Jag har stalljour idag. Då ska man mocka, ta in hästar, mata hästar och sånt. Men, vad fan, det klarar jag! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela