J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu är det fan inte kul längre!

Publicerad 2010-02-15 21:14:51 i Allmänt

Allt var jättebra tills jag kom hem för ca 45 min sedan. Tekvällen var jättekul som vanligt, lånade Amandas mobil en stund på slutet för min dog nästan. När jag kom hem satte jag laddaren i min och hoppade in i duschen, när jag ska starta den så visar det sig att knapparna inte funkar! Av och på, men inga andra.
Jag leter reda på alla gamla mobiler i detta hus, + laddare. Om det här skulle vara en kul blogg så skulle jag lagt in bilder på alla gamla tegelstenar jag hittade. Jag hittar en gammal sony Ericsson och minns att jag bytte den för att den inte funkade, tränger undan det och hoppas! Jag hittade en Nokia som jag kasserade för att den inte gick att smsa på, men hoppas! Nu sitter båda på laddning och jag hoppas! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela