J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nobody knows

Publicerad 2010-02-19 17:59:57 i Allmänt

Nu har jag vägt min väska, 20 kg. Det betyder att jag måste lägga ur 5 kg kläder och det är inget jag ser fram emot. Jag VILL ha mina kläder, jag VILL inte ha samma tröja fem dagar i sträck, det här SUGER och jag kan inte göra nånting åt det, det suger ännu hårdare. + att jag är grymt sugen på mango, men kylen är länsad, sista keson åkte ner i magen alldeles nyss.
Försöker tänka på vad som är tungt, så jag inte behöver ta ur så mkt, bomllsklänningar och t-shirst väger inte så mkt.. Underställ och de riktigt tunga grejorna är ju bara att glömma, måste ju ha med skidkläderna. Shit! PROBLEM. Fast åandra sidan, har jag inget värre att tänka på så är det nog inte så farligt iaf, men jag VILL ha med mina kläder. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela