J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jajajajaja, jag SKA !

Publicerad 2010-02-02 22:31:51 i Allmänt

Jag vet att jag inte skrev något igår, tekväll hos Becca bjöd måndagen iaf.

Jag red idag, jag fick en pony. En PONY! Jag avskyr att rida ponnyer. De är så små, går konstigt, har ingen rythm, det enda bra med att rida ponnyer är att galoppen är skönt, flyter på bra. Snacka om skillnad, jag hade ju Musse gångerna innan och hanär ju typ 167, Boyen, som jag red idag, är max 140. ( eller jag vet inte, har aldrig varit bra på ögonmått.. hehe ) Det kändes jättekonstigt iaf. Han hade ju ingen hals! Och benen gick som trumpinnar, nej, det var inge vidare idag. Kan dock inte påstå att det gick dåligt, men det var inte kul. + jag fick en blåsa. Jag gillar inte att rida med handskar, det känns så klumpigt trots att jag har ett par skinnhandskar, helst vill jag bara rida i ett linne, bra sittande ridbyxor. Barfota, inga handskar, ingen väst, ingen hjälm, inget som hindrar och förstör känslan. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela