J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

fgfgfg

Publicerad 2010-02-04 22:00:57 i Allmänt

Inte f*n blir skiten bättre av att min hy ser ut som en blandning mellan grusväg och prickigkorv. Jag är torr så det flyger äkligt gamalt skinn och har finnar. Jag kan inte använde AloeVera ( smetar på lite växtsaft varje kväll, super duper! ) för då blir jag torr, går inte att smörja med kräm samtidigt, då blir alltihop pankaka! Jag vill inte använda apotekets Steoxyl så mkt. Den är jätteeftektiv, om huden är fet vill säja! Jag vill inte proppa mig full med kemikalier och sånt. När jag använder Steoxyl blir jag oxå torr, då smörjer jag med en salva. Det hjälper ibland, ibland får jag jättemkt finnar ist. Det suger. God natt//H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-06 15:49:19

Upp med hakan, ikväll ska vi ha kul! Jag älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela