J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Som ett par strumpor

Publicerad 2010-12-12 19:56:05 i Allmänt

Lussebullar och apgoda chokladkolor med polkaströssel har Jossan och jag svängt ihop under helgen. Sen kollade vi på Luciafotboll och skojade med våra fina vänner och så avslutade vi lördagen med några andra finingar i en lägenhet. Vi lekte lekar, spelade spel och dividerade/lyssnade på musik.
Lördagen var lång och fylld med sådana saker jag gillar att göra och med sådana personer jag gillar att göra sakerna med. Inget att klaga över helt enkelt.
Och idag började vi dagen med en kort, men ack så jobbig, skidtur. Jag har alltid problem med att sätta i pjäxorna i skidorna. Nu snackar vi längdskidor alltså. Det ser så jättelätt ut för alla andra, och så står jag där och pressar. Skidorna flyger all världens väg och jag med. Men skam den som ger sig! Men skidor på fötterna och solisglasögon på näsan stakade vi iväg. Vi konstaterade att nerförsbackarna var bäst och att det var jobbigare än vi trott.
Tack för helgen fröken Fin!
//H

Kommentarer

Postat av: "Fröken fin"

Publicerad 2010-12-12 22:41:56

Tack själv sweetie <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela