J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mess me around

Publicerad 2010-12-26 02:16:28 i Allmänt

Lisa ville inte starta.
Pappa ville att hon skulle det.
Jag önskade att jag inte bodde på vischan.
Amanda och jag körde på gymmet, det var nästan bara vi där. Jag låter väldigt osocial nu, men det är väldigt skönt att träna när ingen annan är där. Det är då jag vågar prova lite, när det inte finns någon som ser på och ingen som kommenterar. ( inte för att folk gör det, men ändå )
Ikväll blev en härlig kväll hos Amanda med Jossan och Louise. Vi såg ''Kick Ass.'' Den var lite skruvad, men faktiskt bra. Man trodde inte att den skulle vara så djup som den var, fast den var ändå rätt ytlig. Ja, för att förstå vad jag svamlar om får ni helt enkelt ta er i kragen och se den. Det rekommenderar jag.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela