J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Maud Lindström

Publicerad 2010-12-11 11:22:56 i Allmänt

Jag är rädd att inte veta vem jag är och vad jag vill. Jag är rädd för att frågan inte har något svar.
Jag är rädd för sittande med Volvo man och barn, men lika rädd för att bli lämnad ensam kvar.

Om två veckor är det julafton. Om två veckor kommer jag förmodligen känna mig inträngd och felplacerad. Allt ska vara så fint på jul, pyntet ska vara perfekt, klapparna ska ha snyggt papper, kläderna ska vara nystrukna och maten ska vara jättegod. Det vore ju tråkigt om maten var äcklig och kläderna skrynkliga, men ändå. Jag är lite trött på att det ska vara så strukturerat.
Nu ska jag baka lussebullar med Jossan! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela