J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag har sorg

Publicerad 2010-12-20 12:00:00 i Allmänt

Jag fick en hudlotion av Fredde när jag fyllde. A-creme hette den. Den finns på hälsokosten sa Fredde när jag skulle köpa ny här om veckan. Jag gick fram till disken och frågade om de hade A-creme. Hon hämtade en burk och jag betalade och gick. Den har bytt förpackning, men det gör ju saker rätt som det regnar så jag tänkte att det bara var en ny utsida. Men nej! Den här nya är inte alls lika bra som en gamla. Den gamla var jättebra för min hy, den återfuktade jättebra utan att ge mig finnar. Och så luktade den gott.
Den nya suger. Den ger mig finnar, är svår att smörja in och känns dessutom som en mask på fejan.
Jag är fett besviken. Är det någon som vet vart man kan köpa den ''gamla'' cremen?
Den nya. Den dååååliga och överskattade
Den underbara, den som jag nästan gråter över. Den som tagit min hy till en helt annan nivå! ( ok, kanske inte riktigt.. )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela