J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I´m nobodys angel

Publicerad 2010-12-31 15:12:11 i Allmänt

För en kvart sen bogserade jag in Lisa i verkstan. Nu sitter jag i nyårs stassen och är redo att sätta make upen. Lisa startar inte, förmodligen något med grödningen, jobbigt för om det är någon gång jag behöver henne är det ju nu när det är kallt. Annars kan man ju åka moppe. Synd att inte Stefan jobbar här längre, då skulle han kunnat fixa henne när vi är borta. ( Han jobbade här förut, kan ett och annat om motorer. )
Planer för ikväll:
Till Sofie, måla naglar och förmodligen lägga en sista hand över lagret av smink i mitt ansikte.
Efter det ska vi ses en bunt brudar och sedan lägger jag mitt öde i någon annans händer.
Låter helt okej om du frågar mig!
Så: Gott nytt år hela världen!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela