J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hullagårds julverkstad

Publicerad 2010-12-15 16:03:33 i Allmänt

På lördag hoppas jag på en riktig julstökar dag, det vill säga att vi ska ha godisverkstad på Hullagård. Förmodligen kommer vi pynta lite, sticka nejlikor i apelsiner, utöver julgodiset så klart! Har inte riktigt klart vad för gott vi ska tillverka, men det är ju inte så svårt att bestämma, man har ju en hel del att välja på.
Och då ska jag använda mina fina nya godisformar som jag verkligen gillade att köpa. Kände mig lite mer vuxen än vanligt.
Nu sitter jag på bussen hem och luktar vitlök. Äcklig vitlök. Antingen gasen eller syret vi använder till svetsen luktar vitlök. Jag stinker och mår lilla av det.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela